خانه خبرهای هلند هشدار در مورد یک شیوه کلاهبرداری جدید که در هلند، آلمان و بلژیک رخ داده

هشدار در مورد یک شیوه کلاهبرداری جدید که در هلند، آلمان و بلژیک رخ داده

از Arash
3 دقیقه بخوانید

مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند: سال گذشته میزان کلاهبرداری از طریق دزدیدن اطلاعات بانکی مردم چهار برابر شد. کلاهبردار ها علاوه بر ارسال ایمیل از طریق ارسال اس ام اس هم اقدام به سرقت اطلاعات کرده اند.

در این شیوه قربانی یک ایمیل یا اس ام اس دریافت می کند که در آن نوشته شده ” کارت بانکی شما در حال باطل شدن است. سریعا روی لینک زیر کلیک کنید تا کارت شما باطل نشود”

در مرحله بعدی این لینک کلاهبرداری قربانی را به صفحه ای می برد که معمولا شبیه صفحه وبسایت بانک ساخته شده و از او می خواهد نام و پس ورد را وارد کند.

فقط در هلند سال گذشته از این طریق چهار میلیون یورو از مردم کلاه برداری کرده اند.

روی لینک های اینچنینی کلیک نکنید. اگر تصادفا هم کلیک کردید و اشتباها اطلاعات دادید، باید بلافاصله با بانکتان تماس بگیرید. بانک شما بهترین مرجع کمک کننده است

اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان نسبت به وبسایت های جعلی که به قصد کلاهبرداری درست شده اند هشدار داد

بنا بر این گزارش که در ان او اس هم منتشر شده در این ماه های نزدیک به تعطیلات،  کلاهبرداری های زیادی از طریق وبسایت های دروغین صورت می گیرد

اتحادیه حمایت از مصرف کنندگان می گوید که این وبشاپ های جعلی بسیار شبیه  وبشاپ های  معمول هستند. آنها حرفه ای هستند و به طور کامل با یک مشخصه فروشگاه وب، شماره اتاق بازرگانی، آدرس و شماره تلفن و گزینه پرداخت ideal تزئین شده اند.

در بسیاری از این مورد سفارش پرداخت شده است، اما هرگز تحویل داده نشده است.

?توضیح ایرانیان هلند: وبشاپ های تقلبی خیلی شبیه وبشاپ های اصلی ساخته میشوند تا خریدار را فریب بدهند. ما از طریق اطلاع رسانی با این کلاه بردار ها مقابله میکنیم. ما طرف قرداد بسیاری از وبشاپ های شناخته شده در هلند مثل بل، کول بلو، داخ تیکتز و… هستیم و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که از شبکه های ما به سایت های درست و مورد تایید اداره بازرگانی هلند  وارد می شوید.

اگر در این زمینه ها سوالی دارید با ما تماس بگیرید

کانال تلگرام ایرانیان هلند

خدمات درمانی در هلند

 اطلاعات لازم در مورد ویزای استارت آپ هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.