خانه خبرهای هلند قوانین استفاده از هواپیما در شرایط کرونا در هلند اعلام شد

قوانین استفاده از هواپیما در شرایط کرونا در هلند اعلام شد

از Arash
4 دقیقه بخوانید

 مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند: مارک روته نخست وزیر در کنفرانس خبری خود قوانین و مقررات استفاده از هواپیما در دورانکرونا را اعلام  کرد.

قوانین و مقررات استفاده از هواپیما توسط کابینه هلند تبیین شده است:    کابینه هلند هیچ برنامه ای برای محدود کردن تعداد افراد یا الزام به وجود صندلی های خالی ندارد. دولت در بیانیه ای گفت که کابینه توصیه های آژانس بهداشت عمومی RIVM را دنبال خواهد کرد و ماسک صورت را در فرودگاه های هلند یا هواپیماها الزامی می کند

نخست وزیر مارک روته در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در مورد هواپیماهای  با ظرفیت کامل گفت او (نخست وزیر ) شخصاً مشکلی برای پرواز در یک هواپیمای با ظرفیت کامل نخواهد داشت. وی گفت: میزان تبادل هوا به طور گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته است که خطر ابتلا به عفونت Covid-19 بسیار اندک است.

روته گفت: “در گذشته نیز تحقیقات مربوط به كسی انجام شده كه  ابولا داشت و حتی در هواپیما نیز استفراغ می كرد ولی کسی آلوده نشد. بنابراین خطرات واقعاً محدود هستند.” “ما به توصیه RIVM گفتیم که همه باید ماسک بگذارند.

وی افزود که اطمینان از برخورد با مسافرانی که قانون را رعایت نمی کنند از جمله امکان لیست سیاه بودن مسافران ، در اختیار شرکت های هواپیمایی است. برای پایین نگه داشتن بیشتر میزان آلودگی ، مسافرانی که علائم بیماری داشته باشند مجاز به ورود به فرودگاه نیستند فRIVM همچنین روز جمعه در نامه ای به کابینه تأکید کرد که تماس بین مسافران و خدمه باید کاملاً محدود باشد.

دولت می گوید ماسک صورت برای همه مسافران فرودگاه های هلند اجباری شده است.

دولت گفت احتمالاً به دلیل قوانین ایمنی بسیار تنظیم شده و سختگیرانه حاکم بر هواپیماها ، امکان فاصله دادن فاصله فیزیکی بین 1.5 متر بین افراد در هواپیما غیرممکن است. اما این قوانین همچنان در فرودگاهها اعمال می شوند.

با توجه به اینکه اکثر خطوط هوایی اصلی ، از جمله KLM ، در حال حاضر به مسافران ناطلاع داده اند که در هنگام مسافرت ، ماسک (غیر  پزشکی) بپوشند ، انتظار نمی رود که دستورالعملهای جدید تغییراتی اساسی در نحوه عملکرد پروازها در پی همه گیر شدن ایجاد کند

مهمترین خبرهای هلند در ماه می دوهزار و بیست

آشنایی با استان های کشور هلند

پنج توصیه به تازه واردین برای موفق تر بودن در هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.