خانه خبرهای هلند آخرین تغییرات قوانین مالی و مالیاتی هلند در سال ۲۰۲۱

آخرین تغییرات قوانین مالی و مالیاتی هلند در سال ۲۰۲۱

از Arash
11 دقیقه بخوانید

افراد مجاز به داشتن پس انداز و سهام بیشتر بدون پرداخت مالیات بر آنها هستند. این مالیات  از 30،846 یورو دارایی به 50،000 یورو افزایش می یابد.  اگر بین 50 تا 100 هزار یورو داشته باشید ، تقریباً 0.6 درصد مالیات ، بین 100000 تا 1 میلیون تقریباً 1.4 درصد و بالاتر از میلیون تقریباً 1.8 درصد مالیات می پردازید.

کاهش مالیات بر درآمد ، اعتبار مالیاتی فرد شاغل و اعتبار مالیاتی افزایش یافته است

نرخ اولین گروه مالیات بر درآمد اندکی کاهش می یابد و از 37.35 به 37.1 درصد می رسد. این نرخ برای درآمد ناخالص شما تا 68507 یورو اعمال می شود. هم کارگران و هم افرادی که حقوق سوشیال می گیرند از این مزایا بهره مند می شوند.

هم زمان ، اعتبار مالیاتی فرد شاغل که شاغلین بابت مالیات بر درآمد خود دریافت می کنند ، افزایش می یابد. شخصی که 40،000 ناخالص درآمد دارد بنابراین باید 428 یورو مالیات کمتری بپردازد.

افرادی که درآمدشان تا 68507 است ، مالیات کمتری پرداخت می کنند. درآمد کمتر بیشتر از درآمد بالاتر است. شخصی که 20 هزار درآمد کسب می کند 126 یورو مالیات کمتری پرداخت می کند.

 

تخفیف شهروندان سالخورده

برای سالمندان تخفیف ویژه مالیات بر درآمد در نظر گرفته شده است. آن تخفیف نیز افزایش خواهد یافت. فقط افراد مسنی که بیش ازمبلغ استاندارد آ او و حقوق می گیرند اما حداکثر 49000 یورو درآمد دارند از این مزایا بهره مند می شوند. شخصی با مزایای و مستمری مکمل که در سال 35000 دریافت می کند ، 81 یورو مالیات کمتری پرداخت می کند.

کمک هزینه شخصی خود اشتغالی کاهش یافت

به منظور کاهش اختلافات مالیاتی بین افراد خوداشتغال و کارمندان ، از کمک هزینه فرد خوداشتغال کاسته می شود. بنابراین افراد خوداشتغال تخفیف کمتری در مالیات بر درآمد خود دریافت می کنند. کسر 360 یورو کاهش می یابد و به 6670 یورو می رسد. در سالهای آینده ، این مراحل گام به گام کاهش می یابد . براین اساس کابینه ، این باید بازار کار را به تعادل برساند.

کاهش درآمد مالیات ترکیبی مربوط به درآمد

اگر کار می کنید و یک کودک 12 ساله یا کمتر دارید ، می توانید اعتبار مالیات ترکیبی مربوط به درآمد را دریافت کنید. حداکثر تخفیف در سال 2021 کاهش می یابد ، بنابراین افرادی که بیش از 30000 یورو درآمد دارند 66 یورو مالیات بیشتر پرداخت می کنند.

سیستم مکمل در حال تغییر است

به دلیل ماجرای کمک هزینه مراقبت از کودک ، سیستم کمک هزینه در حال تنظیم است. کابینه می خواهد به این نتیجه برسد که “بعد انسانی بازگردد”. به این ترتیب مردم می توانند زودتر به تصمیم مقامات مالیاتی پاسخ دهند. و مقامات مالیاتی تنها درصورتی که کسی فرصت کافی برای ارائه اطلاعات خود را داشته باشد ، می توانند هزینه های اضافی را متوقف کرده یا جریمه کنند. اگر کسی بخشی از فاکتور را پرداخت نکرده باشد ، کل کمک هزینه مراقبت از کودک برای یک سال دیگر پس گرفته نمی شود.

چند تغییر در مورد خرید خانه 

برای اینکه شانس بیشتری برای مبتدیان در بازار مسکن فراهم شود ، مالیات نقل و انتقال برای افراد تا 35 سال از 2 به 0 درصد کاهش می یابد. این اقدام بین ژانویه و اواخر مارس برای خانه ها در همه گروه های قیمت و از آوریل فقط برای خانه های تا چهار تن اعمال می شود.برای خریداران 35 سال و بالاتر که از خانه به عنوان محل زندگی اصلی خود استفاده می کنند ، مالیات نقل و انتقال 2 درصد باقی می ماند.

برای خانه های موجود ، باید یک مشاور انرژی برای بررسی خانه خود داشته باشید. پیش بینی می شود هزینه آن برای یک خانه 190 یورو و برای یک آپارتمان 100 باشد. اگر قبلاً یک برچسب انرژی ساده (VEL) موجود داشته باشید ، ده سال دیگر معتبر خواهد بود.

رهن بالاتر برای دو نفره و فارغ التحصیلان

افرادی که دو درآمد دارند اکنون می توانند رهن بیشتری دریافت کنند. زیرا درآمد دوم به جای 80 درصد 90 درصد حساب می شود.  تاثیر بدهی دانشجویی در حداکثر وام مسکن  شما کمتر خواهد بود ، زیرا سود بدهی دانشجویی کاهش یافته است.

برای آموزش مجدد کارمند سابق مالیات بر دستمزد وجود ندارد

اگر شغل خود را از دست دهید ، کارفرمای شما می تواند هزینه آموزش را برای شما پرداخت کند بدون اینکه مالیات برای آن بپردازید. تاکنون این امر هنوز به عنوان دستمزد و مالیات برای آن پرداخت می شد. اما هیئت دولت می خواهد برای بهبود وضعیت بازار کار کارمندان سابق ، آموزش مجدد را در این بحران کرونا آسان کند.

حداقل دستمزد

حداقل دستمزد دو بار در سال ، در جولای و ژانویه تنظیم می شود. از ژانویه 2021 ، ماهانه 1،684.80 یورو ناخالص خواهد بود. این میزان در مقایسه با جولای 4.80 یورو افزایش دارد.

پرداخت انتقال جبران خسارت در صورت فوت یا بازنشستگی

در صورت اخراج پرسنل ، کارفرما باید کمک هزینه انتقال را پرداخت کند. این امر در صورت توقف شرکت به دلیل فوت مدیرعامل یا بازنشستگی نیز ضروری است. اما دولت این امر را نامطلوب دانست.

بنابراین از این پس ، این شرکت می تواند آن هزینه انتقال را از او و ف پس بگیرد. این باید یک شرکت کوچک با کمتر از 25 کارمند باشد. در صورت تعطیل شدن شرکت به دلیل بیماری کارفرما ، هزینه انتقال جبران نخواهد شد ، اگرچه ترتیب این کار در حال انجام است.

هنگام کار در خانه دیگر هزینه سفر ندارید (به تعویق افتاد)

به دلیل بحران کرونا ، بسیاری از افراد سال گذشته ناگهان از خانه شروع به کار کردند. کارفرمایان مجاز بودند در سال 2020 حتی اگر دیگر به دفتر مراجعه نکنند کمک هزینه سفر بدون مالیات به کارمندان خود بدهند. بنابراین یک کارفرما به پرداخت خود ادامه داد و دیگری متوقف شد.

هیئت دولت قبلاً گفته بود كه این كار از اول ژانویه دیگر مجاز نیست. اما در اواسط ماه دسامبر ، هیئت دولت تصمیم گرفت این امر را به مدت یک ماه دیگر موکول کند. ممکن است در ژانویه 2021 ، حتی اگر در خانه کار کنید ، کمک هزینه سفر بدون مالیات دریافت کنید. قبل از اول فوریه ، کابینه تصمیم خواهد گرفت که از آن به بعد به چه قانونی تبدیل شود.

مالیات سفر هوایی معرفی شد

به دلیل وضع مالیات مسافران هوایی ، بلیط هواپیما کمی گران خواهد شد. این مبلغ به 7.85 یورو می رسد و برای هر مسافری که از یک فرودگاه هلند حرکت می کند ، اعمال می شود. هیئت دولت می خواهد از این مالیات برای مقابله با انتشار دی اکسید کربن از هواپیما استفاده کند. مسافران ترانزیت نیازی به پرداخت مالیات مسافران هوایی ندارند.

مالیات بر گاز

مالیات بر گاز طبیعی تقریباً 3 سنت در هر متر مکعب به 52.5 سنت افزایش خواهد یافت. مالیات بر برق تقریباً ثابت مانده است.  با این وجود، یک خانوار متوسط ​​دیگر مالیاتی پرداخت نمی کند ، زیرا تخفیف مالیات انرژی ثابت 31 یورو افزایش می یابد.

اما اگر بیش از حد متوسط ​​بنزین استفاده کنید ، مالیات بیشتری پرداخت خواهید کرد. دولت می خواهد ما را به استفاده کمتر از گاز طبیعی ترغیب کند. به عنوان مثال ، با عایق بندی خانه خود و یا استفاده از پمپ حرارتی به جای دیگ بخار حرارت مرکزی.

ماشین الکتریکی اضافه شده

برای یک ماشین شرکت الکتریکی هنوز هزینه کمتری نسبت به اتومبیل بنزینی یا دیزلی پرداخت می کنید. اما تفاوت در حال کاهش است.این مبلغ 8 درصد بیش از 45000 یورو قیمت اولیه و 22 درصد بیشتر از مبلغ بالاتر از آن بود. این مقدار نسبت به 40،000 اول 12٪ و بیش از 22٪ بیشتر از این مقدار خواهد بود. برای یک

کاهش مالیات شرکت ، اما مزایای کمتر

شرکت ها مالیات کمتری را بر روی سود خود پرداخت می کنند ، اصطلاحاً مالیات شرکت. به ویژه شرکت های کوچکتر از این مزیت بهره مند می شوند. شرکت ها برای اولین سود 245،000 یورویی خود 15 درصد و مبلغ بالاتر از آن 25 درصد مالیات پرداخت می کنند. این رقم نسبت به 200،000 اولیه 16.5٪ و بالاتر از آن 25٪ بود.

در عین حال ، شرکت ها نمی توانند به راحتی زیان های یک سال را با سود سال دیگر جبران کنند. این باید بیش از نیم میلیارد یورو مالیات شرکتی اضافی ایجاد کند و جلوگیری از مالیات از طریق ساختارهای پیچیده بین شرکتهای اصلی و فرعی در حال حل است. این باید بیش از 170 میلیون یورو سود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

وب سایت های کاریابی در هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.