خانه زندگی در هلند هفت ویژگی مهاجران موفق
هفت-ویژگی-مهاجران-موفق

هفت ویژگی مهاجران موفق

از RAAZ
4 دقیقه بخوانید

فرآیند مهاجرت اغلب دشوار و چالش برانگیز است. مهاجران موفق شجاعت رویارویی با این چالش ها و استقامت برای ادامه کار حتی زمانی که سخت می شود را دارند.

1-توانایی انطباق

مهاجران باید خود را با فرهنگ، زبان و جامعه جدید سازگار کنند. مهاجران موفق قادر به پذیرش و کنار آمدن با این تغییرات هستند.

2-توانایی یادگیری

مهاجران اغلب باید مهارت ها و دانش جدیدی بیاموزند تا در کشور جدید خود موفق شوند. مهاجران موفق مایل به سخت کار کردن و یادگیری هستند.

3-توانایی شبکه سازی

مهاجران می توانند از شبکه ای از افرادی که قبلاً دارند یا می توانند در کشور جدید خود ایجاد کنند، بهره مند شوند. مهاجران موفق قادر به ایجاد و حفظ روابط با افرادی هستند که می توانند به آنها در زندگی جدیدشان کمک کنند.

4-نگاه مثبت

مهاجران موفق دارای نگرش مثبت و خوش بینانه نسبت به آینده خود هستند. آنها مایل به سخت کار کردن و رسیدن به اهداف خود هستند.

نگاه مثبت

5-انعطاف پذیری

مهاجران اغلب باید انعطاف پذیر باشند و خود را با شرایط تغییر پذیر سازگار کنند. مهاجران موفق قادر به کنار آمدن با وقایع غیرمنتظره و سازگاری برنامه های خود هستند.

6-جنگنده بودن

مهاجران احتمالاً با چالش ها و موانع روبرو می شوند. مهاجران موفق جنگنده هستند و می توانند این چالش ها را پشت سر بگذارند.

7-پذیرا بودن و نگاه مثبت

مهاجران باید نسبت به تجربیات و فرهنگ های جدید باز باشند. مهاجران موفق قادر به یادگیری از دیگران و گسترش دیدگاه خود هستند.

مهاجران موفق دارای نگرش مثبت و خوش بینانه نسبت به آینده خود هستند. آنها مایل به سخت کار کردن و رسیدن به اهداف خود هستند.

پذیرش تغییر بعد از مهاجرت

پذیرش تغییر

بس از مهاجرت تغییرات بسیاری در زندگی، نحوه زندگی و عادتهای فرد اتفاق می افتد. نسبت به این تغییرات آگاه و آماده باشید.

 

 
 
 

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.