خانه زندگی در هلند معرفی سایت مارکت پلاتس

معرفی سایت مارکت پلاتس

از Arash
3 دقیقه بخوانید

. مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند: سایت مارکت پلاتس یکی پنج سایت پربازدید در هلند و بسیار مورد علاقه مردم این کشور است. در این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی در مورد سایت فوق می یابید..

سایت عمدتا به فروش وسایل دست دوم در سراسر هلند اختصاص دارد. با استفاده از سیستم آسان طبقه بندی آن می توانید وسایل مورد نیازتان را بیابید و مستقیما با فروشنده تماس بگیرید. همچنین پس از ثبت نام در این سایت می توانید وسایلی را که دیگر به آنها نیاز ندارید برای فروش عرضه کنید. در خرید وسایل دقت کنید که در موارد بسیاری می توانید با فروشنده وارد مذاکره شده و بر سر قیمت پیشنهادی او چانه بزنید. همه این کار ها هم معمولا از طریق ایمیلی که فروشنده عرضه می کند انجام می شود.

اگرچه خرید از این سایت هم معمولا امن خوانده شده است اما بد نیست جهت راحتی خیال به مدت زمان فعالیت فروشنده که در سایت قید شده هم نگاهی بیندازید.

پیشگیری از کلاه برداری در مارکت پلاتس

‎با وجودی که سایت مارکت پلاتس ( فروش وسایل دست دوم در هلند ) همواره تلاش می کند جلوی تقلب و کلاهبرداری را بگیرد اما باز هم این دست مسایل رخ می دهد

‎به خریداران کالا از کشور های دیگر مخصوصا کشورهای افریقایی اعتماد دربست نکنید

‎شیوه کلاهبرداری این است که یک بانک جعلی یا تعطیل شده مثلا در بلژیک به شما ایمیل می دهد که ما پول را دریافت کرده ایم و پس از ارسال ترکینگ نامبر  (شماره ارسال کالا ) پول به حساب شما واریز می شود.

‎پس از ارسال کالا مثلا به نیجریه متوجه می شوید که مدارک بانکی تقلبی بوده است.

‎این کلاه برداران معمولا بیشترین قیمت ممکن را برای کالای شما پیشنهاد می کنند و بیشتر دنبال کالاهای کوچک و گران مثل لپ تاپ و ساعت دیجیتال هستند

مراقب باشید

بیشتربخوانید:

کانال تلگرام ایرانیان هلند

هشدار در مورد یک شیوه کلاهبرداری جدید که در هلند، آلمان و بلژیک رخ داده

ثبت شرکت شخصی در هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.