خانه خبرهای هلند مصاحبه ای با برنامه گزار کنسرت شاهکار بینش پژوه

مصاحبه ای با برنامه گزار کنسرت شاهکار بینش پژوه

از Arash
3 دقیقه بخوانید

شبی شاد و فراموش نشدنی در زیباترین سالن هلند

مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند: سالن بزرگ د دولن روتردام شنبه شب گذشته میزبان شاهکار بینش پژوه، هنرمند و آهنگ ساز برجسته ی ایرانی بود

دکتر شاهکار بینش پژوه (زاده ۲۲ آذر ۱۳۵۱ در تهران) ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز سبک پاپ ایرانی است. او دارای فوق لیسانس جغرافیای اقتصادی و دکترای شهرسازی گرایش برنامه‌ریزی شهری است و مدتی در دانشگاه تهران نیز تدریس می‌کرد.

او در یک مصاحبه درباره نامش گفته است: قبل از تولد من پدر و مادرم نام شاهکار را برایم برگزیدند. این یک نام هنری نیست بلکه نام اصلی من است. در واقع آنها این نام را از روی نام فامیل یک پزشک که بطور تصادفی در خیابانی در تهران مطب داشت و پدر و مادرم تابلوی او را دیدند برگزیدند.

در این شب زیبا و شاد شاهکار منتخبی از زیبا ترین آهنگ های خود را برای حاضران اجرا کرد و مورد استقبال گسترده هموطنان ساکن هلند قرار گرفت. شاهکار در فاصله بین آهنگ ها لطیفه های جالبی برای حاضرین تعریف کرد و دکلمه های زیبایی را اجرا نمود.

در پایان کنسرت و پس از ترک سالن، شاهکار که با استقبال گسترده و درخواست حاضران مواجه شده بود، به سالن بازگشت و بنا به درخواست هموطنان در سالن دوباره آهنگ مشتی ماشالا را اجرا کرد.

پس از پایان کنسرت فرصت کوتاهی دست داد تا گفتگویی با آقای هامان فقها زاده، برنامه گزار موفق ایرانی در هلند و برنامه ریز بسیاری از کنسرت های خوب و بزرگ در هلند داشته باشیم. این گفتگو را در زیر مشاهده می فرمایید:

آقای فقها زاده، شب بسیار خوبی بود. از شما تشکر می کنیم. آیا شاهکار دوباره به هلند خواهد آمد؟

با تشکر از شما، امیذواریم که بتوانیم ایشان را دوباره در هلند ببینیم و در خدمت هموطنان گرامی ساکن هلند باشیم. برنامه ریزی برای کنسرت های آینده ایشان در دستور کار ما هست.

چرا سالن ددولن را انتخاب کردید؟

من قویا اعتقاد دارم که سالن کنسرت ها باید در خور شخصیت مخاطبین، علاقمندان و هموطنان خوب ما باشد. ددولن بی اغراق بهترین یا یکی از برجسته ترین و بهترین سالن های هلند است و خوشحالیم که توانسته ایم در این سالن در خدمت هموطنان خوبمان باشیم.

از برنامه های آینده هم برایمان بگویید.

هفته ی آینده (شنبه 28 سپتامبر) در همین سالن میزبان استاد شهرام ناظری خواهیم بود که همه بلیط ها بفروش رفته است. پس از آن هم 26 اکتبر با برنامه ی سیاوش قمیشی در سالن آمستردام رای در خدمت هموطنان و علاقمندان به موسیقی ایرانی خواهیم بود. برنامه های بزرگ دیگری هم در راه است که اجازه بدهید در زمان خودش اطلاع رسانی کنیم.

آقای فقها زاده از شما متشکریم و برایتان آرزوی موفقیت داریم

من هم متقابلا از شما و مجموعه رسانه ای ایرانیان هلند برای اطلاع رسانی شما تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

کانال تلگرام ایرانیان هلند

 

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.