خانه خبرهای هلند جریمه بخاطر عدم ارائه ی کارت شناسایی

جریمه بخاطر عدم ارائه ی کارت شناسایی

از Arash
2 دقیقه بخوانید Free picture () from https://torange.biz/ua/fx/effect-light-vivid-colors-blur-181467

مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند: قانونی هلند سال گذشته نزدیک به 21 هزار نفر را به دلیل عدم ارائه ی کارت شناسایی و یا همراه نداشتن آن جریمه کرده اند

هر شهروند هلند موظف است همیشه کارت شناسایی خود را همراه داشته باشد و این موضوع از سال 2005 بصورت قانون درامده و الزام آور است. مطابق این قانون، نیروهای امنیتی، شهری و پلیس قادر هستند در صورت صلاحدید از شهروندان تقاضای کارت شناسایی نمایند و در صورتی که شخص کارت شناسایی معتبر به همراه نداشته و یا از ارائه ی آن به این مراجع سر باز زند، او را مورد جریمه قرار دهند.

این گزارش می افزاید که 90 درصد جریمه های صادر شده برای افراد فاقد کارت شناسایی از طرف پلیس صادر شده اند درحالی که مامورین کنترل قطار و همچنین مجریان قانون ( وابسته به شهرداری های محلی) هم بقیه ی این قبض های جریمه را صادر نموده اند

.

بیشتر برگ های جریمه در شهر های بزرگ هلند صادر شده اند و در میان آنها هم روتردام و دنهاخ بالاترین نرخ صدور جریمه را دارا بوده اند. همچنین بیشتر میزان صدور متعلق به افراد بین 18 تا 30 سال بوده است.

کارت شناسایی می باید توسط مراجع رسمی و دولتی صادر شده، معتبر و عکس دار باشد. این می تواند شامل پاسپورت و کارت معتبر اقامت و یا شهروندی در هلند باشد.

کانال تلگرام ایرانیان هلند

چگونگی هشدار عمومی در هلند

اطلاعات لازم برای زندگی در هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.