خانه زندگی در هلند پنج کارت که در هلند به انها نیاز خواهید داشت

پنج کارت که در هلند به انها نیاز خواهید داشت

از Arash
5 دقیقه بخوانید

دانشجویان و تازه واردین به هلند، برای راحتی تردد و خرید در هلند به مجموعه ای از کارت ها نیاز دارند که در این مطلب به معرفی انها می پردازیم. ذکر این نکته ضروری است که در اینجا مهترین کارت های مورد استفاده ی شهروندان هلند معرفی می شود اگرچه کارت های دیگری نیز هستند که می توان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

  • کارت سفر NS

با استفاده از این کارت در ساعت های غیر اوج ترافیک (از 9 صبح تا 16 و از 18 به بعد) می توانید با قطار ها در هلند با تخفیف 40 درصدی سفر کنید. همچنین با شارژ پولی این کارت توسط دستگاه های اتوماتیکی که در همه ی ایستگاه ها تعبیه شده می توانید هزینه سفر با قطار و اتوبوس را پرداخت نمایید. همچنین دارنده این کارت می تواند همراهان خود را نیز (تا دو نفر) از تخفیف 40 درصدی هزینه قطار برخوردار نماید.

برای تهیه این کار می باید هزینه آبونمان یکساله را پرداخت کنید. تصویر و نام دارنده این کارت روی آن الصاق می شود و تنها دارنده آن قادر به استفاده از آن است. کارت سفر NS را بصورت اینترنتی می توانید تهیه کنید: سایت ان اس

  • کارت خرید از سوپرمارکت آلبرت هاین

این سوپرمارکت هر هفته اجناسی و خوراکی هایی را به حراج می گذارد و استفاده از این تخفیف با استفاده از کارت آلبرتهاین امکان پذیر است. در واقع مشتری هنگام پرداخت بهای جنس کارت را برای اسکن به صندوقدار ارائه می کند. این کارت بدون نام بوده و تنها با مراجعه به فروشگاه آلبرتهین قابل تهیه است.

  • کارت فروشگاه ایکآ

فروشگاه های بزرگ ایکآ یکی از پرطرفدارترین فروشگاه های تهیه لوازم منزل در هلند هستند. با کارت این فروشگاه علاوه بر استفاده از تخفیف اجناس، می توانید در هربار بازدید از این فروشگاه چای، قهوه و کاپوچینوی رایگان دریافت کنید.

برای تهیه اینکارت باید از طریق وبسایت ایکآ و یا کامپیوتر های نصب شده در داخل فروشگاه ثبت نام کنید.

  • کارت خرید ازKruidvat

فروشگاه های کرادفات فروشنده وسایل بهداشتی، دارو های بدون نیاز یه نسخه و اجناس تنوع دیگر است. کارت خرید آن را رایگان از فروشنده بگیرید و با هربار خرید ارائه دهید. شما به میزان خریدتان اعتباری را روی کارت دریافت می کنید که با افزایش اعتبار می توانید از تخفیف و یا اجناس رایگان برخوردار شوید.

  • کارت ایرمایلز

بنا بر اطلاعاتی که در وبسایت ایرمایلز امده، این کارت پرطرفدارترین کارت خرید در هلند است. بسیاری از فروشگاه ها و حتا پمپ بنزین ها در هلند طرف قرارداد ایرمایلز هستند. شیوه استفاده بسیار ساده است. آن را به فروشنده میدهید تا برایتان اسکن کند. به این ترتیب شما اعتباری را روی کارتتان ذخیره می کنید که قابل استفاده در فروشگاه ها و سایت های خرید معتبر و برخورداری از تخفیف آنها است.

برای تهیه این کارت از سایت ایرمایلز باید 2.5 یورو پرداخت نموده و پس از دریافت آن را از طریق سایت فعال نمایید.

یک اپلیکیشن رایگان برای کارت های خرید:

 اگر از به همراه داشتن كارت هاي مختلف نظير كارت آلبرتهين، ايكآ، خاما، كرادفات و ايرمايلز در كيف پولتان خسته شده ايد، مي توانيد از اين اپليكيشن رايگان استفاده كنيد. پس از دانلود به كمك آن كارت هايتان را اسكن كنيد و همين تصوير اسكن شده را بجای کارت به صندوقدار فروشگاه یا سوپرماركت نشان دهيد.

به اين ترتيب كيف پولتان سبك و جادار تر خواهد شد و كارت هاي ضروري هم همه جا با شماست.

لينك دانلود اپ

http://m.stocardapp.com

 

عزیزانتان را سوپرایز کنید

خرید وسایل ضروری در هلند

جریمه بخاطر عدم ارائه ی کارت شناسایی

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.