خانه توریسم ردلایت دیستریکت در آمستردام

ردلایت دیستریکت در آمستردام

از Arash
5 دقیقه بخوانید

مجله خبری تبلیغاتی ایرانیان هلند : در این مطلب علاوه بر معرفی ردلایت دیستریکت آمستردام اطلاعات مربوط به بازدید از این جاذبه ی توریستی را مشاهده می کنید.

فحشا در آمستردام کاری قانونی است و در این شهر این کار عمدتا در منطقه Red light   صورت میگیرد.از اکتبر سال 2000 میلادی ویترین های مخصوص این کار قانونا به این تجارت اختصاص داده شده است . امروزه، فاحشه ها در هلند نیز ملزم به پرداخت مالیات هستند .متاسفانه ،تبعیض در این کار هم چنان بصورت کم و زیاد وجود دارد چرا که بسیاری از این افراد این مطلب را اذعان داشته اند که بسیاری از بانکها از ارائه تسهیلات به این افراد امتناع می ورزند.در هر صورت ، امروزه بعنوان شغلی حرفه ای از طرف دولت به این افراد قولهایی داده شده است که از آن جمله میتوان به ارائه خدمات پزشکی اشاره نمود چرا که قوانین و مقرراتی جهت نظارت بر کار این افراد و تدوین استانداردها صورت پذیرفته است.هم چنین کارهای مفیدی از سوی مرکز اطلاعات فحشا صورت پذیرفته است.هم چنین برخلاف دیدگاه عموم منطقه Red light   امن ترین مکان در آمستردام است چرا که نیروهای پلیس و امنیتی همواره در این مناطق در حال انجام وظیفه اند .

باید ها و نباید ها :

  • از ویترین ها عکس نگیرید:

عکس گرفتن بشدت در این منطقه ممنوع است.میتوانید از عکس های خودشان استفاده کنید که بصورت رایگان امکان دانلود آنها وجود دارد.مراقب جیب برها باشید .معمولا این گونه مناطق بسیار شلوغ اند پس بهتر است بصورت گروهی و یا حداقل دو نفره از این مکان دیدن نمائید.

  • از دست فروش ها خرید نکنید:

مواد،دوچرخه و یا هر نوع ماده غیر قانونی دیگری را خریداری نکنید.

  • ابتدا از Red light بازدید نکنید چرا که ممکن است نظرتان نسبت به هلند و آمستردام تغییر کند.بازدید از این منطقه در روزهای پایانی سفر میتواند تاثیرگذاری بیشتر ی داشته باشد.

پس به کجا رویم؟بسیار خوب…اگر کنجاوید بهتر است از این محل در شب دیدن نمایید چرا که زندگی در شب دراین مکان جاریست و در طول روز خبر خاصی در این منطقه بیشتر وجود ندارد.

با این وجود در طول روز نیز زنانی در پشت ویترینها هستند اما بیشتر اتفاقات از حدود ساعت 11 شب به بعد رخ میدهد زمانیکه این منطقه مملو از جمعیت بوده و رنگ نئون قرمز همه جا را روشن میکند.این جو تا ساعت 2-3 صبح تا زمان کم شدن جمعیت و تعطیلی مغازه ها ادامه دارد.

ردلایت دیستریکت چگونه بوجود آمد؟ 

فاحشه گری و تن فروشی را قدیمی ترین حرفه بشر می دانند. اما در آمستردام شکل گیری این حرفه مرتبط با اقتصاد بود. صاحبان کافه ها می خواستند خدمات بیشتری به ملوانان کشتی های ورودی به بندر و مشتریان خود  بدهند ودرامو بیشتری داشته باشند. دولت وقت برای قانونمند کردن این حرفه به صاحبان کافه هایی که چنین خدماتی ارائه می دادند اعلام کرد موظفند یک چراغ قرمز رنگ بیرون در کافه نصب کنند. این رسم تا کنون هم باقی مانده و جهانی شده است.

طبق تحقیقات وبسایت خبری ار تی ال هلند بسیاری از کارگران جنسی در آمستردام امروزه از کشورهای اروپای شرقی شامل مجارستان رومانی لهستان و… به هلند می آیند. آنها برای اتاقی که در آن کار می کنند هزینه اجاره و مالیات پرداخت می کنند و دولت با قاچاق انسان به منظور استفاده ی جنسی و همچنین استفاده از دختران زیر سن قانونی مقابله می کند.

بیشتر بخوانید 

کانال تلگرام ایرانیان هلند

معرفی هشت مرکز خرید سرپوشیده در هلند

مادورادام: شهر مینیاتوری هلند

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.