خانه فروشگاه شرایط استفاده از بخش فروشگاه

شرایط استفاده از بخش فروشگاه

از Arash
2 دقیقه بخوانید

توضیح: در بخش فروشگاه اینترنتی وبسایت ایرانیان هلند، محصولات و خدمات مورد نیاز کاربران معرفی و ارایه  می شود

 

لطفا بخش زیر را به دقت مطالعه فرمایید. شما با استفاده از این خدمات و وب سایت ها شرایط زیر را میپذیرید:

محصولات و خدمات ارایه شده در این بخش و در سوشیال مدیای ما همگی از معتبر ترین وبسایت های فروش کالا و خدمات در هلند برگزیده شده و منتشر میشوند. بدیهی است که وبسایت ایرانیان هلند هیچ مسوولیتی در قبال نحوه ارسال، نوع محصول و خدمات ندارد و همه مسوولیت ان بر عهده سایت فروشنده است.

ایرانیان هلند  نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است وبسایت ایرانیان هلند تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط وبسایت ایرانیان هلند  دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا به سایت مرجع محصول یا خدمات، قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. باز پرداخت پول، پس گرفتن محصول و مورد دیگر همگی در حوزه مسوولیت سایت ارایه دهنده کالا و خدمات است. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید شرایط استفاده را در سایت فروشنده  مطالعه فرمایید.

تاکید میکنیم در صورت نازضایتی از محصول و خدمات، دیرکرد در ارسال، اسب دیده بودن کالا، و هر نوع مشکلی که عدم رضایتمندی کاربر را در پی داشته باشد، باید با سایت اصلی ارایه این محصول یا خدمات تماس بگیرید و ایرانیان هلند به عنوان آگهی گذارنده هیچ نوع مسوولیتی در این مورد یا مواردی دیگر ندارد.

© کلیه محتویات سایت ایرانیان هلند شامل قانون حق کپی رایت شده و به سایت ایرانیان هلند تعلق دارد.

بیشتر بخوانید:

آگهی شما در خصوص استخدام، اجاره و تعویض خانه، و فعالیت های فرهنگی غیر انتفاعی به رایگان در کانال نیازمندی های ایرانیان هلند منتشر

می شود

https://t.me/Hollandad

اخبار مربوط

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.